poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Informacja

Kochani Moi!!! 

Bardzo Was przepraszam za moją dłuższą nieobecność. Miałam brak weny, poza tym były wakacje. Teraz jednak biorę się do pracy, ponieważ stwierdziłam, że nie chcę zaniedbywać tego bloga, włożyłam w niego za dużo siły i kreatywności aby tak od tak powiedzieć Wam żegnajcie. Chcę powrócić jak najszybciej. Mam dla Was również nowe pomysły i coś jeszcze. W opowiadaniu ukaże się nowa postać. Kim jest? I jakiego znaczenia nabierze w opowiadaniu? Zapraszam do czytania.



Melanie Johanson - 
jest niezwykłą dziewczyną. Ukończyła uniwersyter na Harvardzie. Tam właśnie poznała Jessicę. Jednak znajomość nie trwała długo, rozpadła się zaraz po ukończeniu szkoły. Każda dziewczyna poszła w swoją stronę. Melanie odziedziczyła ogromne pieniądzę, otworzyła swoja kancelarię. Ma pieniądze i dobrą pracę, jednak nie jest pustą laleczką. Jest bardzo mądra, wyrozumiała, ładna i bez problemu nawiązuje znajomości z nowymi ludźmi. Po jakimś czasie stwierdza,że to co ma, nie wystarcza jej, pragnie więcej. Pakuje swoje rzeczy, sprzedaje dom i wyprowadza się do Nowego Yorku. Kancelaria jaką posiadała zaczyna ją nudzić, pragnie poznać więcej ludzi, stać się kimś bardziej wpływowym niż dotychczas była. W Nowym Yorku poznaje Anthonego Walkera, w którym zakochuje się, jednak po jakimś czasie on odrzuca jej zaloty i kontakty się urywają. Melanie Johanson ma 21 lat, uwielbia ćwiczyć, kocha literaturę oraz zdrowe odżywianie i pracę oczywiście.






To może w takim razie odpowiem na pytanie, które zapewne Was nurtuje. Tak, Melanie pojawi się w następnym rozdziale. W takim razie kiedy będzie następny rozdział? 
Nowy rozdział na bloga pojawi się już niebawem, pomiędzy 26 a 29 sierpnia. Zapraszam Was i czekam na Wasze opinie. Do zobaczenia !


2 komentarze:

  1. Nareszcie ! nie mogłam się doczekać ;d;d;d Jejku uwielbiam tą aktorke i już nie mogę się doczekac jej w opowiadaniu :D uwielbiam i czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Melania, podoba mi się to imię *-* Ogólnie ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń