środa, 13 maja 2015

Informacja

 Witajcie <3


Po raz kolejny obiecuję Wam,że powrócę. Przepraszam za to ,że znowu nie dotrzymałam słowa, doskonale wiem ,że czekaliście na nowy rozdział a ja po raz kolejny zaniedbałam sprawę. Jednak obiecuję ,że tym razem nie kłamałam. Jestem / to znaczy byłam w klasie maturalnej, jestem w trakcie trwania egzaminów, miałam bardzo dużo nauki i naprawdę nie miałam czasu aby pisać dla Was. Wiem ,że zabrzmi to dziwnie, ponieważ aby napisać taki rozdział na bloga nie potrzeba dużo czasu.To nieprawda. Jeżeli  ktoś w pełni dba o swoje dzieło i o wiernych wielbicieli to woli porzucić bloga, tak jak uczyniłam to ja. Skończyłam liceum, przede mną długie wakacje. Zamierzam trochę oddać się pracy aby zarobić na życie, jednak teraz nie popsuje mi to moich fantazji i planów odnośnie tego bloga. Uważam,że za dużo władowałam w niego siły , emocji i uczuć ,aby tak po prostu go zostawić a Wam podziękować. Dlatego walczę, nie poddaje  się. Nie podaje konkretnych terminów publikacji nowych rozdziałów, ponieważ wiem ,że różnie to bywa. Wstępnie obiecuję jednak, że ruszam na nowo z blogiem.  Postaram się również nieco odświeżyć tą stronę, ponieważ jest już trochę  zaniedbana. Myślałam o dodaniu nowych postaci, jednak stwierdzam ,że nie ma to sensu, przynajmniej w tym momencie. Zakończę niektóre wątki, dopiero potem będę działała z nowymi.  Moi drodzy pozostaje mi tylko prosić Was o cierpliwość i o życzenie mi tego czego się zawsze życzy piszącym : KREATYWNOŚCI .
Jeszcze raz dziękuję za to ,że jesteście i mnie wspieracie, dlatego ja będę dla Was pisała.
Pozdrawiam ciepło.



PS. Może macie jakieś pomysły na innowacyjność bloga ? Jakieś pomysły odnośnie postaci ? Zmiany czegokolwiek? Napisz , na pewno zastanowię się nad propozycjami.

4 komentarze:

  1. Jak się cieszę że dalej będziesz pisać tego bloga :* kocham to opowiadanie i nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów ♡ Czekam z niecierpliwością i życzę Ci skarbie dużo weny :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jakie to miłe, kiedy wchodzę tutaj a tu jednak są jakieś komentarze i jednak ktoś jeszcze o tym blogu pamięta, jestem przeszczęśliwa. Niedługo ruszamy z nowym rozdziałem.

      Usuń
    2. Na pewno dużo osób pamięta o tmy blogu :) Super już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału czekam z niecierpliwością i jeszcze raz życzę dużo weny :*

      Usuń
  2. Witam. Przybyłam by zaprosić Cię na pierwszy rozdział. Niech stanie się chaos! Nie zapomnij o herbatce.
    http://pamietam-wczoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń